Klantenservice

Gebruiksvoorwaarden   |   Algemene Voorwaarden   |   Privacy Beleid   |  Retourbeleid   |   Verkopen online

Account

V: Dien ik een account aan te maken om een bestelling te kunnen plaatsten?

A: Nee. Een account aanmaken is geen vereiste wanneer je bij ons een bestelling plaatst. Echter, door een account aan te maken kun je je bestelgeschiedenis inzien. Ook kun je bij een volgende bestelling sneller door het betaalproces.

V: Wat gebeurt er met mijn gegevens?

A: Cressana Nederland maakt gebruik van het Shopify platform. Dat wil zeggen dat onze gegevens en die van de bezoekers en klanten van onze website via de gegevensopslag, databases en de algemene Shopify applicatie worden verwerkt. Ze bewaren uw gegevens op een beveiligde server achter een firewall gesitueerd in Ierland. Als inwoner van de Europese Economische Ruimte (EEA) gelden specifieke bepalingen. Bezoek ons Privacy Beleid voor een compleet overzicht.

 

Bestellen

Bestellen bij Cressana Nederland is eenvoudig en snel. Producten selecteren kan op meerdere manieren. Bijvoorbeeld door gebruik te maken van de zoekfunctie bovenaan in het menu. Zoekopties zijn productnaam, ingredient en toepassing.

Ook via het menu producten, hier is het hele assortiment overzichtelijk onderverdeeld in vier categorieën, respectievelijk Health, Care, Food en Literatuur. Indien van toepassing is binnen de categorie een sortering mogelijk op basis van ingredient of toepassing.  

Indien u ondersteuning wenst bij het bestellen, neemt u hier contact met ons op.

Betalen

Betalingen in de webwinkel van Cressana Nederland handelt Stichting Mollie Payments/ Mollie B.V. af. Beschikbare betalingsmethodes hieronder toegelicht. 

 

Wat is SEPA-overboeking?

SEPA staat voor Single Euro Payments Area. Het werd geïntroduceerd door de Europese Raad om het betaalverkeer in Europa te vereenvoudigen. Met SEPA kunnen overboekingen gedaan worden van iedere Europese betaalrekening naar iedere andere Europese betaalrekening.  

 

Wat is Paypal?

PayPal laat klanten hun creditcardgegevens of bankrekening aan hun PayPal-account koppelen, of saldo op hun account zetten. Bij het betalen van een aankoop wordt afgerekend met alleen het e-mailadres en wachtwoord van het PayPal-account en hoeft er verder geen persoonlijke of financiële informatie overhandigd te worden, waardoor het een erg veilige betaalmethode is.  

 

Wat is Bitcoin?

Bitcoin is een digitale munt, ook wel cryptovaluta of cryptocurrency genoemd, die speciaal ontworpen is om online betalingen te verrichten die niet omkeerbaar zijn. Transacties in bitcoins worden gecontroleerd en geregistreerd via een proces dat mining genoemd wordt. Dit proces creëert ook weer nieuwe bitcoins, waardoor inflatie optreedt zonder tussenkomst van een bank of gecentraliseerde instelling.  

 

     Wat is iDeal?

iDEAL is naadloos geïntegreerd met de online bankomgevingen van de 10 grootste Nederlandse consumentenbanken. Klanten van deze banken kunnen gebruikmaken van de online bankproducten om betalingen te voldoen. Deelnemende banken zijn ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.  

Levering 

 

Vrijwel iedere bestelling die op werkdagen voor 14.00 uur is geplaatst, wordt dezelfde dag verstuurd. Indien dit niet mogelijk is, ontvangt u bericht. Onze verzendpartner, DHL Parcel (e-Commerce) B.V., biedt binnen 24 uur nadat de order is bevestigd de bestelling op het door u aangegeven adres aan. Zoals gebruikelijk ontvangt u bericht via mail of sms. Wij leveren uitsluitend binnen Nederland. Bestellingen buiten Nederland plaatst u via www.cressana.com

Niet tevreden?

 

Het spijt ons om te horen dat er een probleem is met een van onze producten. Volg de procedure in ons retour-portal om een retouraanvraag in te dienen. U heeft het recht om zonder opgaaf van reden uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te annuleren en deze retour aan ons te sturen. Producten dienen in gelijke staat te verkeren zoals u ze ontvangt.

Retourneren van producten is voor eigen rekening, tenzij vooraf gecommuniceerd over de oorzaak van het retourneren. Bezoek ons Retourbeleid  voor het overzicht.