Gevolgen van het COVID-19 virus op onze dienstverlening

Op deze pagina delen we updates betreffende het COVID-19 virus:

Maandag 16/03/2020 16:00:

Onze verzendpartner PostNL blijft poststukken en pakketten bij consumenten bezorgen. Maar het bedrijf neemt wel maatregelen met betrekking tot het coronavirus. Zo hoeven consumenten niet meer zelf hun handtekening te zetten op het scanapparaat bij ontvangst van het pakket. De bezorger zal dat doen door de laatste drie tekens van het nummer van het paspoort of rijbewijs op te schrijven. De vervoerder voert de maatregel tot nader order door, meldt het bedrijf in een persbericht.

Maandag 16/03/2020 12:00:

Het Covid-19 (Corona-) virus heeft voor iedereen grote gevolgen. Ook Cressana is na uitgebreide voorbereidingen begonnen met het reageren op de uitbraak van het virus en heeft de nodige maatregelen genomen. De maatregelen kunnen gevolgen hebben voor onze bereikbaarheid en dienstverlening.

Waar mogelijk anticiperen we op de vraag naar producten als vitamine C, vitamine D en producten ter ondersteuning van het immuunsysteem door deze ruim op voorraad te houden.

Op dit moment zijn al onze producten op voorraad. Onze logistieke partners leveren de pakketten zoals gebruikelijk. Houdt er rekening mee dat hier in de komende periode verandering in kan komen.

Tot slot
Wij streven er naar om onze service aan u zo goed mogelijk te waarborgen en vertrouwen op uw begrip in deze voor iedereen onbekende periode.  Wij blijven u met alle mogelijke middelen ondersteunen. Maar bovenal wensen wij u een goede gezondheid in de komende periode!